Ένα Masterclass με ελληνικές γεύσεις στο “The Wine Hub” στη Θεσσαλονίκη

Η ανάγκη ένταξης πρωτότυπων – tailor made εκδηλώσεων – παροχής εμπειριών στους επισκέπτες της χώρας ώστε να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν και να συνδεθεί με τον τόπο και την ελληνική γαστρονομία ήταν ο λόγος της  βιωματικής και εκπαιδευτικής δράσης στο “The Wine Hub”.

Στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς διοργανώθηκε ένα μοναδικό Masterclass με την συμμετοχή των μελών του TCB Θεσσαλονίκης που διοργανώθηκε από την εταιρία Chef Stories.

Οι παρευρισκόμενοι έλαβαν μέρος σε μια καθοδηγούμενη γευσιγνωσία signature προϊόντων και pairing με ιδιαίτερα ελληνικά κρασιά από λιγότερο προβεβλημένες ελληνικές ποικιλίες. Κατά τη διάρκεια του Masterclass, συζητήθηκε η σημασία στήριξης των τοπικών προϊόντων και παρουσιάστηκε η δυναμική των Ελλήνων παραγωγών, η εξέλιξη παραδοσιακών συνταγών, αλλά και η σημασία ανάδειξης των γεύσεων μέσω των εξειδικευμένων συνδυασμών.

Διαβάστε σχετικά: Med Combo: Λαχανικά και φρούτα υψηλής διατροφικής αξίας

Τα προϊόντα γευσιγνωσίας επιλέχθηκαν από 14 νομούς με γνώμονα την έδρα των 35 οινοπαραγωγών Βορείου Ελλάδος. Και συγκεκριμένα προϊόντα έστειλαν: Αγροτικός Συνεταιρισμός Ημαθίας, Απόστολος Παπαδόπουλος & ΥΙΟΣ ΟΕ, Zeus Kiwi SA, Αφοι Αθανασάκη ΑΕ, Παύλος Τρυφωνίδης ΑΕ, Kastor Farm, Βασάκης, Συνεταιρισμός Βοσκών Λιβαδίου Ολύμπου, Τα αμπελόφυλλα της Μαριάννας-Καζάκης Ε.Π.Ε., Οι πίτες της Μαριάννας, Οι Γωνιάτισσες Συνεταιρισμός Γυναικών, Περίαπτον- Linardis Olive products, Forky’s Foods, Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company, Βόρειος Ελλάς, Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, Ναουμίδης All Peppers, Χριστάκης ΑΒΕΕ, Ble Taste Gallery, Laurence Galerie de Chocolate, Εβόρα, Τυροκομείο Ιδρύματος Μιχαήλ Τοσίτσα, Αγροτική Συνεταιριστική Σύμπραξη Θεσσαλονίκης ΑΕ.

Επίσης, οι εταιρείες: Κτήμα Τ’ Αποστόλη, Κεχρής, Zoinos Winery, 3 Genies Thomaidi’s Family Winery, Οινοποιείο Πάντου, Μικρό κτήμα Τίτου, Domaine Porto Carras, Αμπελώνας Καμκούτη, Kitrvs Winery, Κτήμα Βίβλια Χώρα.

Όλα τα προϊόντα, οι οίνοι και τα αποστάγματα είχαν σημείο αναφοράς τον τρόπο παραγωγής, την καινοτομία, την παράδοση, την τοπικότητα και φυσικά τη γεύση και συνέκλιναν στην ανάδειξη του ελληνικού και τοπικού αγροδιατροφικού προϊόντος.

Την εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία Chef Stories, Σύμβουλοι Marketing, Γαστρονομίας και εταιρεία Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων.

Διαβάστε ακόμη: Freddo Lovers ενωθείτε: O αγαπημένος μας καφές ξεκινά διεθνή καριέρα!

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Η Ανθή Χαραλαμπόγλου από τη Βιτάστα Σερρών έφτασε μέχρι τη Νέα Ζηλανδία για να σπουδάσει την τέχνη του κρασιού

Next Article

Valentine’s dessert: Μην αγοράζεις, φτιάξτο με το ταίρι σου στην Άμμιλο!

Related Posts