Το λογότυπο της Θεσσαλονίκης για τη διεθνή γαστρονομία

Το αρχικό γράμμα «Θ» από τη Θεσσαλονίκη με το λατινικό «G» που αντιστοιχεί στη λέξη «Gastronomy» (Γαστρονομία) «παντρεύτηκαν» και πλέον θα αποτελούν το λογότυπο με το οποίο θα εμφανίζεται η Θεσσαλονίκη ως πόλη γαστρονομίας – μέλος του Δικτύου Δημιουργικών Πόλεων της Unesco.

Το συγκεκριμένο λογότυπο παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση του δήμου Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Η Θεσσαλονίκη στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων της Unesco στον τομέα της γαστρονομίας

Για ένα success story και μία κοινή προσπάθεια που μπορεί να εξελιχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης έκανε λόγο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, αναφερόμενος στην παγκόσμια διάκριση που κατακτήθηκε με την ένταξη της Θεσσαλονίκης στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων της Unesco στον τομέα της γαστρονομίας.

Ο κ. Ζέρβας απηύθυνε κάλεσμα προς τους εκπροσώπους των φορέων της πόλης, να καταστούν συνιδιοκτήτες και συμμέτοχοι και μάλιστα στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας, κάνοντας λόγο για «μια χρυσή ευκαιρία, ώστε να αναδειχθεί ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης που είναι η γαστρονομία».

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν επίσης, οι τέσσερις Chef Ambassadors του Thessaloniki Food Festival, Σωτήρης Ευαγγέλου, Απόστολος Αλτάνης, Δημήτρης Τσανανάς και Μανώλης Παπουτσάκης.

Υπενθυμίζεται πως η Θεσσαλονίκη εντάχθηκε στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας της Unesco τον περασμένο Νοέμβριο, ως η πρώτη ελληνική πόλη ανάμεσα σε 246 πόλεις όλου του κόσμου που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο από την ίδρυση του το 2004. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη:

Θεσσαλονίκη: Τα 15 σημεία που προτείνει ο Guardian για τις σπεσιαλιτέ τους

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Η ΠΟΠ Φέτα Καλαβρύτων έγινε 50 ετών!

Next Article

Να αντικατασταθεί το κακάο από τη σοκολάτα;

Related Posts