Ήρθε η ώρα να δώσουμε στις ομορφιές της Μεγάλης Παναγίας, την προσοχή που τους αξίζει! Δεν είναι μόνο η φύση, το βουνό και ο γραφικός οικισμός στην Χαλκιδική είναι και όλα τα όμορφα που φτιάχνουν οι κάτοικοι της.
Είναι το γίδινο τυρί, το λουκάνικο με πορτοκάλι, το μέλι οξιάς και βελανιδιά, το λάδι και οι πράσινες ελιές Χαλκιδικής, ο μαύρος χοίρος.
Είναι όλες οι εξαιρετικές πρώτες ύλες με τις οποίες φτιάχτηκε το νέο signature menu της Μεγάλης Παναγίας από τον chef ambassador της Ανατολικής Χαλκιδικής και executive chef του Avaton Luxury Beach Resort -–Relais & Chateaux, Πάνο Παπαδόπουλο.
Πρόκειται για ένα snack / brunch menu ειδικά σχεδιασμένο για τα lounge café της πλατείας του οικισμού και βασισμένο στην αποκλειστική χρήση τοπικών προϊόντων. Εϊναι μία πρόταση για όσους θα αναρωτιούνται «τι ξεχωριστό να φάω στη Χαλκιδική.
«Είναι το πλέον απτό παράδειγμα εφαρμογής κυκλικής οικονομίας για έναν προορισμό, που ξεκινά να προωθείται κινούμενος γύρω από την πιο σύγχρονη και υγιή τουριστική βάση», τόνισε η Σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Αριστοτέλη, Μαρία Πάππα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του menu σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia.
«Εκπαιδευμένοι και συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες της φιλοξενίας και της εστίασης στη Μεγάλη Παναγία προμηθεύονται πρώτη ύλη μόνο από τοπικούς παραγωγούς και δημιουργούν πιάτα πιστοποιημένα με το Σήμα Ποιότητας της Αριστοτελικής Σύμπραξης».
Τα αποκαλυπτήρια του νέου μενού έγιναν με αφορμή την παρουσίαση της Μεγάλης Παναγίας ως γαστρονομικού προορισμού ημερήσιων αποδράσεων. Μια εξαιρετική πληροφορία για όσους αναρωτιούνται: πως είναι η Χαλκιδική το χειμώνα.
Αυτή είναι άλλη μία ολοκληρωμένη προωθητική ενέργεια του Δήμου Αριστοτέλη, ως συνέργεια του Δήμου με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, την Αριστοτελική Σύμπραξη Επαγγελματιών του Δήμου, το Δίκτυο Bike Friendly και το Σύλλογο Επαγγελματιών Μεγάλης Παναγίας.
Διαβάστε σχετικά: Πολλοί προωθούν την τοπική γαστρονομία. Ελάχιστοι όπως ο Δήμος Αριστοτέλη
«Πάμε πλατεία» στην Μεγάλη Παναγία
Με το slogan «όλα σε μια πλατεία» ή «πάμε πλατεία» η Αριστοτελική Σύμπραξη Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη καλεί τους επισκέπτες από τις 25 Νοεμβρίου να δοκιμάσουν είτε το τοπικό brunch, είτε τις πίτσες με τα μεγαλοπαναγιώτικα υλικά, είτε τα ντόπια κρεατικά στο ψητοπωλείο της πλατείας ή στις γύρω μικρές ταβέρνες.
Αυτή θα είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για όσους επιθυμούν να γνωρίσουν την ορεινή Χαλκιδική, να την γευτούνε μέσα από αυτά τα πιάτα.
«Έχοντας ήδη καταστήσει τη Μεγάλη Παναγία οινικό κόμβο της Ανατολικής Χαλκιδικής», λέει ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος, «καταφέραμε μέσα από εξαιρετικά στοχευμένες προωθητικές ενέργειες να προσελκύουμε στον οικισμό εκατοντάδες οινοταξιδευτές και μάλιστα όλες τις εποχές του χρόνου. Με τον εμπλουτισμό των προιόντων της την τοποθετούμε γύρω από την τουριστική βιωσιμότητα και την οικονομική αειφορία, στοιχεία που θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές της ταυτότητας και της φήμη της».
Η δραστηριότητα συνθέτει case study ως προς τον τρόπο δημιουργίας τουριστικών προορισμών σε μη παραδοσιακούς τουριστικούς τόπους – κυρίως στον ορεινό όγκο – και το 2024 – 2025 θα συνοδευθεί από ποικίλες ενισχυτικές προωθητικές δράσεις.
Ο παραδοσιακός οικισμός της Μεγ. Παναγίας, είναι κυριολεκτικά «σκαρφαλωμένος» στις πλαγιές του Όρους Κάκαβος, ανάμεσα στο Χολομώντα και στο Αριστοτελικό Όρος. Σε αυτήν την συνθήκη προστίθενται τα δάση και τα προσκυνήματα, τα παραδοσιακά γεφύρια και τα έθιμα, οι αμπελώνες και τα οινοποιεία, τα τσιπουροκάζανα και τα προϊόντα πρωτογενούς παραγωγής. Οι τοπικές συνταγές είναι όλα εκείνα τα στοιχεία που ψάχνει ο επισκέπτης σε έναν προορισμό.
Τώρα πρόσθεσε την νέα περιπατητική και ποδηλατική διαδρομή στη Χαλκιδική, η οποία θα ακολουθήσει τα παραδοσιακά γεφύρια του οικισμού κατά μήκος των ρυακιών του.
Διαβάστε ακόμη:
Το μέλι της Ανατολικής Χαλκιδικής σερβίρεται σε μεγάλα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης
Η μουντοβίνα είναι σαν τσίπουρο αλλά από μέλι. Πώς φτιάχνεται (vd)