Πώς πήγε η προβολή της Θεσσαλονίκης ως γαστρονομικός προορισμός

Tον απολογισμό δράσεων του ΟΤΘ για το έτος 2022 παρουσίασε η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.

Κατά τη διάρκεια του 2022 ο ΟΤΘ αναγνωρίστηκε ως Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMO). Είναι ο πρώτος στην Ελλάδα. Απέσπασε 4 συνολικά βραβεία στον κορυφαίο τουριστικό θεσμό TOURISM AWARDS.

Ανέδειξε τη θέση της Θεσσαλονίκης στο διεθνή χάρτη κρουαζιέρας. Με στρατηγικές συνέργειες, συμμετοχή στο Seatrade Cruise Global, έντυπες και ψηφιακές καταχωρίσεις, press trips και υποδοχή κρουαζιερόπλοιων. Ο προορισμός γνωρίζει θεαματική ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας (260%), έχοντας ήδη προγραμματισμένες 70 αφίξεις.

Με στοχευμένες δράσεις και σε συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, ο ΟΤΘ ενίσχυσε την εικόνα της Θεσσαλονίκης σε σημαντικές αγορές. Συγκεκριμένα:

Ηνωμένο Βασίλειο:

Με 2 μεγάλες δράσεις προβολής, συνολικής διάρκειας 1 μήνα, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε σε 41 στάσεις στο μετρό και σε 30 κόκκινα λεωφορεία διερχόμενα από κεντρικές στάσεις του Λονδίνου, κατά τη διάρκεια του National Geographic Traveller Food Festival και της Διεθνούς  Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market. Ακόμη, ο ΟΤΘ φιλοξένησε στη Θεσσαλονίκη το «Traverse Elite Mini Conference» για influencers και opinion leaders, ξενάγησε την παραγωγή του Jamie Oliver και φιλοξένησε δημοσιογράφο των Times .

Ισραήλ:

Διοργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι για το τηλεοπτικό κανάλι i24news και για έγκριτα δημοσιογραφικά μέσα όπως η Hareetz. Φιλοξένησε 17 εκπροσώπους της  ισραηλινής αεροπορικής εταιρίας Sun D’Or. Τέλος πραγματοποίησε webinar προβολής του προορισμού σε 40 τουριστικούς πράκτορες σε συνεργασία με τη FedHatta και ψηφιακές καμπάνιες με την Sun D’Or.

Γερμανία:

Διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης 16 επαγγελματιών του τουρισμού, σε συνεργασία με την σημαντική αλυσίδα RTK* και την Aegean Airlines, υποδέχθηκε και ξενάγησε το γερμανικό κρατικό κανάλι WDR και συνέχισε την επιτυχημένη συνεργασία του με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV, προβάλλοντας διαφημιστική παραγωγή. Συμμετείχε ακόμη στην ITB Digital Business Day, στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days και παρουσίασε τον προορισμό σε workshop στη Φρανκφούρτη.

Ιταλία:

Φιλοξένησε δημοσιογράφους των περιοδικών DONNA MODERNA, CONFIDENZE και DOVE, συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση TTG Travel Experience και σε εκδήλωση Οινοτουρισμού στη Ματέρα.

Ολλανδία:

Πρόβαλε video της πόλης,  στις προγραμματισμένες και τις πτήσεις τσάρτερ της TRANSAVIA και αφιέρωμα στο περιοδικό enjoy!, παρουσίασε τον προορισμό στην επαγγελματική πλατφόρμα Link to Greece και στο Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop.

ΗΠΑ:

Φιλοξένησε τη διάσημη παρουσιάστρια Diane Kochilas, και την εκπομπή «My Greek Table», τον εκδότη του περιοδικού International Wine Review και τη δημοσιογράφο γαστρονομίας και πολιτισμού του afar.com , κ. Anya von Bremzen.

Πολωνία:

Συμμετείχε στο Greek tourism & gastronomy workshop στη Βαρσοβία και φιλοξένησε δύο πολύ σημαντικούς Πολωνούς δημοσιογράφους του δημοφιλούς περιοδικού National Geographic.

Ισπανία:

Υποστήριξε τα γυρίσματα επεισοδίου της εκπομπής Aqui la Τierra που προβλήθηκε στο Ισπανικό κρατικό κανάλι TVE1.

Ακόμη ο ΟΤΘ ενίσχυσε την προβολή του στην αγορά της Κίνας, στο κινέζικο YouTube και στην πλατφόρμα WeChat , στο Βέλγιο συμμετέχοντας στο ANTOR Belux Media Workshop  και στη Ρουμανία, με τη συμμετοχή του στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού TTR .

Συμμετείχε συνολικά σε 7 διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, 3 virtual εκθέσεις και 9 B2B workshops & meetings.

Πραγματοποίησε καταχωρήσεις σε 13 φημισμένα μέσα διεθνούς εμβέλειας και 2 inflight περιοδικά. Οργάνωσε προβολές σε 6 τηλεοπτικά μέσα σε αγορές-στόχους καθώς και σε μέσα πανελλαδικής εμβέλειας.

Υποστήριξε 18 συνέδρια , μεταξύ των οποίων και το εξαμηνιαίο συνέδριο ECTAA , 17 αθλητικές εκδηλώσεις και 15 φεστιβάλ.

Ενίσχυσε την Content Marketing στρατηγική του με καμπάνιες στα social media και στην τηλεόραση, με νέες δικές του παραγωγές. Ακόμη, πραγματοποίησε προώθηση μέσω της Jet2 Holidays, της Trivago και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Ακτινίδια από την Πιερία και μάλιστα κίτρινα!

Next Article

Για καλό Οσομπούκο (Ossobuco) πηγαίνεις στο "Μονμάρτη Wine Bar"

Related Posts